Kamyonum
Shadow

Dekapaj Sektörünün Tercihi Renault Kerax

ABONE OL
Abone Ol
Dekapaj Sektörünün Tercihi Renault Kerax
Haberler / Haberler
15 Mart 2008 Cumartesi 00:00
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Aracın en önemli özellikleri;

*4.500 mm dingil mesafesi

*Araç üzerinde bulunan 2520 lik şanzıman

*Ağır şartlar için özel olarak seçilmiş arka dingil tahvil oranı 17 x 37

*Ağır şartlar için özel dizayn çift kat şasi 8 + 5 mm.

*Geniş şasi eni ( özellikle devrilmelere karşı )

*440 beygir motor gücü

*Orijinal Michelin lastikler

*4 noktadan kabin süspansiyonu ve en önemlisi düşük yakıt maliyeti.

Bütün bu özellikleri dikkate alan Öz-eser İnş. Taah. Ve Tic. Ltd. Şti. Ali Rıza Onat Motorlu Araçlar Ticaret ve Sanayi A.Ş’den 30 araç teslim aldı.   Öz-eser Ltd. Şti yönetim kurulu üyesi Savaş Özcan 1984’den beri hafriyat ve madencilik sektöründe faaliyet gösteren bir firma olduklarını belirtiyor. Üç ortaklı firma Cezayir’de otoyol ve taş ocağı işletmeciliği ve Zonguldak’ta liman inşaatı yapıyor.

 Neden Renault Kerax’ı tercih ettikleri sorusuna işe Özcan şöyle yanıt veriyor; “Bizim bünyemizde yaklaşık 140 tane araç var. Bunun büyük çoğunluğu damperli kamyon, 15 tane de çekici var. Biz bugüne kadar değişik marka araçlar kullandık. Ve bu araçları kullanırken her aracın avantajlarının yanında dezavantajları olduğunu gördük. Son aldığımız 30 tane aracı Cezayir’deki bir baraj projemizde kullanmak üzere aldık.  Bunu tercih etmemizin nedeni Renault’nun şase sistemi ve makas sisteminin Mercedes’e göre daha iyi olduğunu düşünmemiz. Ayrıca bir diğer neden ise Cezayir’de çok yaygın olması dolayısıyla yedek parça temininde ve servis hizmetinde diğer markalara göre daha iyi hizmet alacağımızı düşünmemiz. Araçlarımız şaselerin dar olmasından dolayı devrilme problemi oluyor. Ama Renault’da bu sıkıntı yok.  İlk defa Renault araç kullanıyoruz. Maden üstündeki toprağı kazıyoruz ve başka yerlere naklediyoruz bu işlemde çalışmamız çok yoğun oluyor.  Bu nedenle araçlarımız diğer sektörlere oranla daha çabuk yıpranıyor.”

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum