Geçtiğimiz yıl tüketicilerle yapılan anketler sonucunda 2 kez ‘Kalite Ödülü’ne layık görülen ve 2008 yılında çağımızın 4. sanayi devrimi olarak kabul edilen nano teknolojiden faydalanarak yeni ürünlerini sektöre sunan DOUBLE-UP; bu yıl TSE’den aldığı iki adet ‘Altın Ambalaj Ödülü’ ve Tüketici Raporu Dergisi’nin düzenlediği “Tüketici Memnuniyetini ve Eğilimlerini Belirleme Araştırmaları” neticesinde ‘Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü’ ile ödül sayısını 8’e çıkardı.
İTO Üyeleri Tüketici’yi Koruma Taahhütnamesi’ne sahip olarak ürün ve hizmetlerinin kullanım ve tüketim amaçlarına uygun olduğunu da belgelendiren DOUBLE-UP Otomotiv Ürünleri’nin, TSE tarafından düzenlenen “20. Altın Ambalaj Yarışması”nda 2 ödüle birden layık görülen “DOUBLE-UP Test Tüplü Katkı Ambalajı” ve “REPOWER Hediye Bölmeli Motor Yağı Ambalajı” ödülleri İzmir Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen törende, DOUBLE-UP Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar’a TSE Başkanı Kenan Malatyalı tarafından takdim edildi.
Türkiye çapında 8000 satış noktasıyla yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da etkin bir marka olma yolunda ilerleyen ve 2004 yılında ISO 9001:2000 Kalite Sistem Sertifikası’yla belgelendiren DOUBLE-UP’ın; Hollanda, Almanya, Avusturya, Azerbeycan, Bulgaristan ve KKTC’de distribütörleri bulunuyor.