Kamyonum
Shadow

Amerika’nın tercihi de ZF!

New York’ta şehir içi toplu taşıma işlerini yürüten ulaşım otoritesi New York City Transit (NYCT), otobüs üreticisi Nova Bus firmasından 300’ün üzerinde alçak tabanlı, körüklü otobüs sipariş etti. Agustos 2011 ve Nisan 2013 tarihleri arasında teslim edilecek otobüsler emektar otobüslerin yerini alacaklar. Tüm otobüslerin aktarma organlarında ZF Friedrichshafen’in teknolojileri kullanılacak. Bu sayede otobüsler hem verimli hem de konforlu olacaklar.
ABONE OL
Abone Ol
Amerika’nın tercihi de ZF!
Haberler / Gündem
9 Eylül 2011 Cuma 08:44
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
    New York’ta kullanılacak 328 adet körüklü otobüs için, ZF Ecolife otomatik şanzıman ve ZF alçak taban portal akslar ZF’ye sipariş edildi.
  New York City Transit (NYCT)’nin 231 Milyon Dolar tutarında bir yatırımı söz konusu.
 

New York şehrinde toplu taşımayı yöneten NYCT , günlük 7 milyon ve yıllık yaklaşık 2,3 milyar’a yaklaşan yolcu sayısıyla Kuzey Amerika’nın en büyük toplu taşıma kurumudur. Mevcut 4.600 adetlik otobüs filosuyla günlük 730.000km  yol katetmektedir. Sürekli bu ağır operasyon şartlarında kullanılan otobüslerin düzenli olarak yenilenmesi planlanmaktadır. Geçen yıl 90 adetlik ilk otobüs siparişi ile yapılan testler sonucunda NYCT, bir Volvo Bus kuruluşu olan Nova Bus’a 328 adet yeni körüklü otobüs siparişi vermiştir.  

Verimli Aktarma Organları Teknolojisi

 19 Metre uzunluğundaki otobüsler düşük işletme maliyeti ve yüksek yolcu konforu için ZF Ecolife 6 Vitesli Otomatik Şanzıman ile donatılmıştır. 2000 Nm’ye varan tork kapasitesi ile standart otomatik şanzımanlara oranla kayda değer miktarda daha fazla tork aktarmaktadır. Ecolife şanzıman düşük yakıt tüketimi ve uzun servis ömrü dikkate alınarak tasarlanmıştır Ecolife şanzımanlar topografiye bağlı vites kontrolü programı,TopoDyn Life ile standart olarak sevk edilmektedir.TopoDyn Life programı tarafından kontrol edilen vites değişimleri sayesinde motor sürekli optimum devirde çalışır ve bu da yakıt tüketimini, gürültü kirliliğini ve motor aşınmalarını hissedilir ölçüde azaltır. Tüm bunlara ek olarak yumuşak vites geçişleri sayesinde yolcularına yüksek konfor sunar.
Yolcular için yeterli geçiş alanı
 
Otobüs üreticisi Nova Bus her üç aks için de ZF Grubu’nun Know-How’una başvurmaktadır: RL 85 A ön aks neredeyse zemin seviyesinde, düzayak bir giriş sağlamaktadır ve özellikle bakımı çok kolaydır. Otobüsler AV 132 T alçak taban arka akslar ile kullanılacaktır. Tahriksiz orta aks için yerden yüksekliği sadece 355 milimetre olan AVN 132  aks tercih edilmiştir.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum