Kamyonum
Shadow

ZF, Elektroportal Aksı ZF AVE-130’un Başarısını Kutluyor

Moskova toplu taşıma otoritesi Mosgotrans ZF AVE-130’un gelişim ve sanayileşme sürecine katılmak için ZF’ye siparişte bulundu. İlk defa bir troleybüs ZF’nin elektrikli alçak taban aksları ile donatıldı. ZF’nin yenilikçi ürünleri dünyanın en büyük troleybüs pazarına başarılı bir giriş yaptı.
ABONE OL
Abone Ol
ZF, Elektroportal Aksı ZF AVE-130’un Başarısını Kutluyor
Haberler / Gündem
9 Kasım 2012 Cuma 11:46
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Mosgotrans ZF’in yenilikçi Elektriktroportal aksı ZF AVE-130’u troleybüslerde kullanan ilk toplu taşıma otoritesi oldu. Elektrikli aks Trolza firması tarafından üretilecek alçak tabanlı şehir içi toplu taşıma araçlarında kullanılacak. Araç ilk olarak 2 Ekim 2012 tarihinde Moskova’da ExpoCityTrans fuarında sergilendi.

 

ZF Ticari Araçlar Aks Sistemleri Başkanı Andreas Moser yaptığı konuşmada şunları söyledi: “ Rusya’da ZF’nin yeni ZF AVE-130’unu kullanacak ilk ulaşım otoritesinin Mongotrans olması bize uzun vadeli bir işbirliğinin kapılarını aralamıştır. Böylelikle elektrik tahrikli ZF aksı 89 hattı ile dünyanın en büyük troleybüs pazarında avantajlarını ortaya koyabilecektir.” ZF AVE-130 Aks Trolza firması tarafında üretilen ve ExpoCityTrans fuarında büyük ilgi gören 12 metrelik bir şehir içi troleybüs’e takılacaktır.

 

Troleybüsler dikkate alındığında ZF AVE-130’un sadece Rusya’da değil aynı zamanda diğer tüm bağımsız devletler topluluğu ülkelerinde de büyük bir potansiyeli söz konusudur. Gücünü aracın üzerinde bulunan bir elektrik hattından pantograflar sayesinde alan elektrikli otobüsler yaygın olarak bu bölgede kullanılmaktadır.

 

Çoğunluğu kullanım ömürlerini tamamlamış filoları yeni teknolojilerle modernize etmek bu ülkelerdeki taşıma otoritelerinin giderek artan bir talebidir.

 

ZF’nin ZF AVE-130 aksı bu bölge için idealdir. Tekerlekler su ile soğutulan ve her biri 120 KW gücünde olan iki asenkron motor tarafından hareket ettirilmektedir. Patenti ZF’ye ait olan bu tasarım, merkezi motorlu bir çözüme kıyasla en az 200 kg. daha hafiftir. Tüm bu avantajlarına ek olarak ZF AVE-130 maksimum alan kullanımına imkân sağlar, yolcu bölümü için kademesiz, düz bir koridor sunar, ayakta durma ve oturma alanları genişletilebilir. Alçak taban teknolojisi sayesinde yolcuların basamaksız konforlu iniş ve binişine olanak sağlanır. ZF AVE-130 Elektroportal aksın bir diğer önemli özelliği, geleneksel alçak taban portal aksı ZF AV-132 ile montaj noktalarının aynı olmasıdır.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum