Kamyonum
Shadow

Yıldırım, Bandırma-Balıkesir-Manisa-İzmir Güzergahında Yolları İnceledi

ABONE OL
Abone Ol
Yıldırım, Bandırma-Balıkesir-Manisa-İzmir Güzergahında Yolları İnceledi
Haberler / Gündem
21 Ağustos 2008 Perşembe 00:00
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Yıldırım, ݝstanbul-ݝzmir bölünmüş yol projesi kapsamındaki Manisa-ݝzmir arasındaki yürütülen yol çalışmalarını yerinde incelemesinin ardından ݝzmir'de Balçova Termal Tesislerinde düzenlediği basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı. Bir soru üzerine, ݝstanbul-ݝzmir ve ݝzmir-Ankara bölünmüş yol projelerinin durumu hakkında bilgi veren Yıldırım, söz konusu projelerle Türkiye'nin 3 büyük kentini birbirine bağlayan kara yolu ağının standardını yükseltmeyi amaçladıklarını ifade etti.

Yıldırım, ݝzmir-Ankara arasında sürdürülen bölünmüş yol projesinin ise daha iyi bir noktada olduğunu ifade ederek, hava şartlarından kaynaklanan çok büyük bir aksaklık olmaması durumunda yıl sonuna kadar yolun tümüyle çift şerit geliş, çift şerit gidiş haline dönüştürülmüş olacağını kaydetti.

“Otoyol projelerinden vazgeçme diye bir şey yok”

Bakan Yıldırım, ''söz konusu bölünmüş yol projelerinin ݝzmir ile ݝstanbul ve Ankara arasında yapılması düşünülen otoyol projelerinden vazgeçilmesi anlamına gelip gelmediği'' yönündeki soru üzerine de şunları kaydetti: ''Otoyol projelerinden vazgeçme diye bir şey yok. ݝstanbul-ݝzmir otoyolu ilanda zaten. 7 Ekim tekliflerin alınacağı tarih, ama firmalardan 'süre yetersiz' diye talep var. Bunu değerlendireceğiz. Bütün isteklilerden talep olursa, bir uzatma söz konusu olabilir. Otoyol projelerinden asla, herhangi bir sapma yok. Otoyol projesi 5 sene, 7 sene sürecek. Bu sene zarfında ݝzmirli, ݝstanbul'a, Ankara'ya, Antalya'ya rahat bir şekilde gitmesin mi? Elbette ki, Ankara'yı ݝzmir'e, ݝzmir'i ݝstanbul'a, aynı şekilde ݝzmir'i Antalya'ya, Aydın otoyolu üzerinden bağlayacağız. Bizim bölünmüş yol projesinde amacımız, artan trafik hacmini dikkate alarak, yol alt yapısını, yol geometrisini iyileştirmek. Böylece trafik kazalarını azaltmak. Sollama ihtiyacı en alt düzeye inince, trafik güvenliği artacak, kazalar da azalmış olacak. Asıl amacımız bu. Bu bir kısa vadeli çözümdür, otoyollar ise uzun vadeli çözüm olarak gerçekleşecektir.''

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum