Günümüzde nakliye firmalarının en önemli önceliklerinden biri olan yakıt ekonomisi, yeni Volvo FH geliştirilirken de ön plana çıkıyor. Zaten üst düzeyde yakıt verimliliği sağlayan Euro 5 yürüyen aksam, artık daha da ekonomik hale geliyor. Aynı zamanda, emisyonları önemli ölçüde azaltacak olan Volvo'nun ilk Euro 6 motoru da piyasaya çıkıyor. Yeni I-See işlevi, yakıt tüketimini daha da azaltmayı mümkün kılarak yüzde 5'e kadar tasarruf sağlıyor. Ayrıca, 2013 sonbaharında piyasaya sürülecek olan yeni Volvo I-Torque yürüyen aksam, sektöre yeni bir teknoloji standardı getirip daha düşük yakıt tüketimi ve gelişmiş sürüş özellikleriyle hem nakliye firmaları hem de sürücüler için vazgeçilmez olacağının sinyallerini veriyor.
.jpg)
I-See, tepelerde yakıt tüketimini azaltıyor
I-See, sürücünün hayatını kolaylaştıran ve yakıt tasarrufu sağlayan teknolojilerden biri.
Volvo Kamyon'un yeni Yakıt Paketi de yakıt tasarrufunda yüzde 5'e varan ekstra bir artış sağlıyor. Eğitim ve aylık yardımı (Yakıt Önerisi) kapsayan bu paketle birlikte, sürücüleri bilgilendirip araçlarını doğru bir tarzda ve maksimum yakıt verimliliği sağlayacak şekilde sürmeye yönlendirerek, yakıt maliyetlerini düşürmek amaçlanıyor.
Yeni Euro 6 ile uyumlu verimli yürüyen aksam
Avrupa pazarı için üretimine 2013 sonbaharında başlanacak olan Volvo Kamyon'un yeni I-Torque Euro 6 yürüyen aksamı ile daha yüksek tasarruf sağlanacak.
.jpg)
Kablosuz bağlantı işletim süresini en üst düzeye çıkarıyor
Bir kamyon ancak çalıştığı zaman kâr getiriyor. Bu nedenle aşınmayı ve aracın genel durumunu uzaktan takip etmeyi sağlayan yeni teknolojisi sayesinde Volvo, artık maksimum işletim süresi sunuyor. Bu durum, Volvo Kamyon'un bileşen aşınmasını ve aracın genel durumunu uzaktan takip etmeyi sağlayan yeni teknolojisine dayanıyor.
Kamyon dünyasında üstün yol tutuş
Yeni Volvo FH'ın sektörü bir adım ileri götürdüğünü anlamak için kullanım kılavuzunu okumanıza gerek yok. Bunu fark etmek için direksiyon başına geçmeniz yeterli oluyor.
Yepyeni bir kamyon
Üstün yol tutuş çok önemli bir avantaj olsa da Volvo Kamyon'un yeni Volvo FH serisi bununla yetinmeyerek, diğer alanlarda da pek çok yeni özellik sunuyor. Yeni teknoloji, araç içi güvenliği daha da arttırıyor. Daha ekonomik bir yürüyen aksam ve şanzıman sunuyor. İşletim süresinin yüksek düzeylerde tutulmasını sağlıyor.
Ergonomik tasarım ve kolay kullanım
Sürücünün çalışma alanı, bu konuya gösterilen özenin çok iyi bir örneği. Özellikle kabinin kullanılabilir cam alanının artması ve yenilikçi dikiz aynası tasarımı sayesinde sürücü, iyileştirilmiş sürücü koltuğunda otururken yolu daha iyi görebiliyor. Kol ve kumandalar, en önemli olanları sürücüye en yakın olacak şekilde öncelik sırasına göre dizildi. Yapılan çeşitli değişiklikler sayesinde sürücüye çok daha iyi bir görüş imkanı sunuluyor.

Sürüş pozisyonu daha iyi ve daha büyük bir esneklik sunuyor. Örneğin, direksiyon simidinin yatırılabilir kolon özelliği, kamyon sektörü açısından dünyada bir ilk. Sürüş pozisyonunun iyileştirilmesi sayesinde sürücü daha az yoruluyor. Zinde bir sürücü de doğal olarak işini daha iyi yapıyor.
Her açıdan güvenli
Tamamen yenilenen kabin yapısı, Volvo FH'ın daha da güvenli bir araç olmasını sağlıyor. Çarpışma testlerine göre yeni Volvo FH, bugüne kadarki Volvoların en güvenlisi ve en sağlamı. Özellikle ince dikiz aynaları sayesinde elde edilen iyileştirilmiş görüş de çalışma ortamının daha güvenli olmasına katkıda bulunuyor.
A sütunlarının dikleştirilmesi, kabinin iç hacmine bir metreküp ekstra alan eklenmesini sağlıyor. Bu da 300 litre ekstra saklama alanı ve kabin içi konforun artması anlamına geliyor.
En iyi sürücüleri firmaya çekiyor
Mümkün olduğunca verimli çalışma fırsatına sahip olan iyi sürücüler, nakliye firmasının kârlılığını arttırıyor. Odak noktası sürücü olan bir kamyon, nakliye firmasının en iyi sürücüleri firmaya çekme potansiyelini de etkiliyor.