Kamyonum
Shadow

UPS, Müşteri Deneyiminde En İyi Lojistik Markası Oldu

Şikayetvar.com’un düzenlediği Müşteri Deneyim Endeksi’nde UPS, lojistik sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi.
ABONE OL
Abone Ol
UPS, Müşteri Deneyiminde En İyi Lojistik Markası Oldu
Haberler / Haberler
11 Nisan 2017 Salı 13:12
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Şikayetvar.com, Türkiye'nin en büyük müşteri şikayet platformu olmakla beraber, alışveriş yaparken tüketiciler tarafından güvenilir markalar için referans olarak kullanılmaktadır.
 
“Müşterilerimiz ve onların memnuniyeti UPS için çok önemli bu yüzden bu ödülü almaktan dolayı büyük bir gurur duyuyoruz.” diyen UPS Türkiye Genel Müdürü Ufku Akaltan sözlerine şu şekilde devam etti: “Bu endeks ile müşterilerimizin gözünden UPS’in nasıl göründüğünü öğrenme fırsatını yakalamış olduk ve mümkün olan en iyi müşteri deneyimini sağlamak için çaba sarfetmeye devam edeceğiz.
 
UPS, Point Hotel Barbaros'taki Müşteri Deneyimi Zirvesi sırasında düzenlenen ödül töreni ile Mükemmel Müşteri Deneyimi Ödülü’nün sahibi oldu. Endeks, müşteri memnuniyeti seviyeleri ve müşterilerden gelen teşekkür bildirimleri gibi kriterleri değerlendiren 400.000'den fazla tüketici anketi kullanmaktadır.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum