Kamyonum
Shadow

UKOME'den Kafa Karıştıran Kamyon Ve Tır Kararı

Kuzey Ege Otoyolu'nun hizmete girmesi ile birlikte İzmir Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME), İzmir-Çanakkale yolunun Koyundere Kavşağı ile ALOSBİ Kavşağı arasında kalan kısmını tehlikeli madde taşıyan araçlar ile kamyon ve çekici türü araçların geçişine yasaklaması kafaları karıştırdı. Kamyon ve tırların hangi yolu kullanacağı ise akıllarda soru işareti bıraktı.
ABONE OL
Abone Ol
UKOME'den Kafa Karıştıran Kamyon Ve Tır Kararı
Haberler / Haberler
11 Mart 2020 Çarşamba 17:35
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Kuzey Ege Otoyolu'nun hizmete girmesi ile birlikte İzmir Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME), İzmir-Çanakkale yolunun Koyundere Kavşağı ile ALOSBİ Kavşağı arasında kalan kısmını tehlikeli madde taşıyan araçlar ile kamyon ve çekici türü araçların geçişine yasaklaması kafaları karıştırdı. Kamyon ve tırların hangi yolu kullanacağı ise akıllarda soru işareti bıraktı.
UKOME, teknik kurul toplantısında önemli bir karar aldı. Menemen-Aliağa-Çandarlı Otoyolu'nun Koyundere Kavşağı ile Foça Kavşağı arasında kalan kısmının hizmete alınmasından sonra UKOME, "Koyundere Kavşağı ile ALOSBİ Kavşağı" (Aliağa Organize Sanayi Bölgesi) arasında kalan kısmıyla ilgili görüşme yaptı. Toplantıda söz konusu bölgenin tehlikeli madde taşıyan araçlar ile kamyon ve çekici türü araçların geçişine yasaklanmasına ilişkin rapor hazırlandı. Daha sonra teknik kurul görüşünün uygunluğuna oy birliği ile karar verildi. Alınan karar henüz uygulanmaya başlamamış olsa da kamyon ve tır benzeri araçların bundan sonraki süreçte hangi karayolunu kullanacağı belirsiz hale geldi.

"Kararın yeniden irdelenmesi talebimizi ilettik"
UKOME’nin kararını değerlendiren Aliağa Ticaret Odası (ALTO) Başkanı Ömer Ertürk, Aliağa ilçesinin önemine ve konumuna vurgu yaptı. Ertürk, "Aynı zamanda Aliağa, ülkemizin demir çelik ihtiyacının 1/4’ünü karşılamaktadır. Bu yoğun sanayi bölgesinin geri hizmet alanları da Aliağa-Menemen arasındaki devlet karayolunun sağına ve soluna konuşlanmıştır. Bölgemizde gemi söküm, çok büyük iki adet petrol rafinerisi ile petro kimya tesislerinin dolum ve depolama alanları da bu bölgede yoğunlaşmıştır. Anılan bu karayolu, aynı zamanda Menemen Serbest Bölge'ye de ulaşımı sağlamaktadır. Genel çerçevesini çizdiğimiz bu ekonomik bölgeye hizmet sunacak söz konusu araçların devlet karayoluna lastik basmadan bu sistemin çalışmayacağı kesindir. Anılan UKOME kararını Şubat ayının sonunda öğrenmemizin akabinde bölgemizdeki ekonomik işleyişin çalışmasına zarar vereceğini göz önüne alarak ilgili kurum ve kuruluşlar nezdinde önce telefon diplomasisi ile ardından da yazılı olarak kurum ve kuruluşlara sistem hakkında gerekli bilgileri aktararak sahanın gerekliliklerine göre bu kararın yeniden irdelenmesi talebimizi ilettik" şeklinde konuştu.
Ömer Ertürk, şöyle devam etti:

"5 Mart 2020 tarihinde tekrar toplanan UKOME teknik kurulu, odamızın talebi doğrultusunda 5. madde de görüşe açılan, belirli saatler arasında uygulanabilirliğinin daha gerçekçi olacağı kanaati ile UKOME toplantısında karara bağlanması konusunda mutabakata varıldı. Kararın yeniden gözden geçireceği bir toplantı yapacağını UKOME tarafımıza iletilmiştir. Gerçekleştirilecek toplantı ile de gerek vatandaşlarımız için, gerek de bölgemiz ekonomisinde önemli yeri olan lojistik firmalarımız için en doğru kararın verileceğini düşünüyorum."
Kaynak:İHA

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR

 Ali inan
 14 Mart 2020 Cumartesi 20:31
Ukome kimlerden oluşuyor önce onu açıklayın hiç içlerinde şöför varmı? yoktur diye düşünüyorum o ukome diye karar çıkaranları tır ve kamyonlara bindirelimde şoförlüğü bize öğretsinler öyle oturduğunuz yerden yanlış kararlar vermeyin o oturduğunuz masaya iki-de şöför çağırın yanlış kararlarınızı duzeltirler
 Aydın kara
 13 Mart 2020 Cuma 01:35
Tabiki öncelikle merhaba bende bir kamyoncu olarak bu sektördeyim hal hazırda okuduğum bu haber de olduğu gibi oto yolu 3 4 gün önce bende gördüm ve tabelalar mecburi istkamet olarak bütün kavşaklarda araçlara mecburi yapılmış peki bu hizmetmi yoksa bedelmi ödetmek öncelikle onu sormak ve sorgulamak lazım imir manisa arası 50 km gittim benden aldığı ücret net 92 lira resmen ve resmi olarak soygundur bu eğer burasıda böyleyse canın cehenneme ukome bu kadar net ve öz
 Aydın kara
 13 Mart 2020 Cuma 01:35
Tabiki öncelikle merhaba bende bir kamyoncu olarak bu sektördeyim hal hazırda okuduğum bu haber de olduğu gibi oto yolu 3 4 gün önce bende gördüm ve tabelalar mecburi istkamet olarak bütün kavşaklarda araçlara mecburi yapılmış peki bu hizmetmi yoksa bedelmi ödetmek öncelikle onu sormak ve sorgulamak lazım imir manisa arası 50 km gittim benden aldığı ücret net 92 lira resmen ve resmi olarak soygundur bu eğer burasıda böyleyse canın cehenneme ukome bu kadar net ve öz
 Zeynal kalaycı
 12 Mart 2020 Perşembe 20:24
Köprü yaparsın kamyona vs yasak yol yaparsın yasak tünel yaparsın yasak peki bunlar türkiyenin vergi yükünü çeke esnafı neden kamyon otübus tırın geçtiği yollar küçük araçlara yasaklamıyor yazık bu esnafa zalimlik yapmayın
 Osman
 12 Mart 2020 Perşembe 13:58
O yol şehiriçi sayılıp ücretsiz olsa menemen trafiigi çok rahatlat
 Ufuk
 12 Mart 2020 Perşembe 07:10
Bu yol üzerinde İzmir büyüksehir belediye başkanı petrolleri olduğu nı biliyorum o yüzden olabilir
 Turgay dost
 12 Mart 2020 Perşembe 02:46
Yasak olmasına olsun fakat otoyol 60 TL bizde günah yada otoyol ücretsiz olsun

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum