Kamyonum
Shadow

Türk Teknisyen Kore Yolcusu

ABONE OL
Abone Ol
Türk Teknisyen Kore Yolcusu
Haberler / Haberler
1 Haziran 2007 Cuma 00:00
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Türkiye’deki Hyundai Yetkili Servisleri’nden yaklaşık 310 teknisyenin katıldığı 5. Hyundai Ulusal Teknisyenler Olimpiyatları Shell’in sponsorluğunda gerçekleştirildi. İlk olarak, bulundukları bölgelerde yazılı sınavlara tabi tutulan teknisyenler arasından 10 kişi finale kalarak, 16 Mayıs’ta Hyundai Assan Eğitim Merkezi’nde yapılan sınava girme hakkını elde etti. Hyundai Assan Eğitim Merkezi’nde toplam altı saat süren testler iki aşamadan oluştu. Finalistler ilk önce yazılı sınava tabi tutuldular, ardından motor işletim sistemi, otomatik şanzıman, motor mekanik, elektrik arıza ve arıza teşhis cihazından oluşan beş ayrı istasyonda pratik uygulama sınavından geçtiler. Zorlu maratonun ardından Hyundai Teknisyenleri arasında birinciliği İstanbul Erk Otomotiv’den Ferit Coşkun, ikinciliği Eskişehir Otosar Otomotiv’den İbrahim Aslan ve üçüncülüğü de İstanbul Ekol Otomotiv’den İlkay Seven kazandı. Dereceye giren başarılı teknisyenlerin ödülleri, 17 Mayıs tarihinde Hyundai Assan Tuzla Eğitim Merkezi binasında yapılan organizasyonla verildi.

Ferit Çoşkun; “Türk teknisyenin bilgi ve becerisini dünyaya kanıtlayacağım…”

Olimpiyata katılan 310 teknisyen arasından Türkiye’yi temsil etme hakkını kazanan Ferit Coşkun, “Türkiye’de en iyi Hyundai teknisyeni seçildiğim için çok mutluyum ve gurur duyuyorum. Daha önceki yıllarda Türk teknisyenleri, ikincilik ve üçüncülükler kazanarak büyük bir başarı elde ettiler. Benim amacım, elimden gelenin en iyisini yaparak Türk teknisyeninin bilgi ve becerisini bir kez daha kanıtlamak ve şampiyonluğu kazanarak Türkiye’ye geri dönmek” dedi.

Hyundai’nin Türkiye çapındaki 94 Yetkili Servisi’nde çalışan toplam 650 teknisyen, yetenek, bilgi ve becerilerini geliştirmek için düzenli olarak teknik eğitimlere katılıyor. Satış sonrasında ‘ilk seferde doğru onarımı gerçekleştirme’ vizyonunu uygulayan Hyundai Assan, verilen eğitimler ve düzenlenen yarışmalar sayesinde tüm teknisyenlerinin başarısını artırmayı ve yetkili servislerinde sunulan hizmetin kalitesini daha da yükseltmeyi hedefliyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR

 Misafir
 4 Kasım 2013 Pazartesi 18:45
bu adamam benim babam

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum