Kocaeli Toyota Plaza Kaya’da düzenlenen etkinlikte konuşan Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, Toyota’nın yeniliklerin markası olduğunu belirterek, dünyada ilk kez Türkiye’de üretilip satışa sunulan yeni Corolla başta olmak üzere yenilenen tüm modellerin, bunun en güzel kanıtı olduğunu söyledi.
Bu yılı Türkiye’de bir "geçiş yılı" olarak gördüklerini belirten Okutur, lansmandan bugüne kadar oldukça ilgi gören yeni Corolla’yı 2013 yılında yarıyıl performansıyla 13 bin adete ulaştırmayı hedeflediklerini anlattı.
Okutur, bu yılki toplam satış hedeflerinin yeni bir rekora imza atarak 40 bin 59 adede çıkarmak olduğunu dile getirerek, "Orta vadede hedefimiz, yeni modellerimizin tüm yıl satış ile gerçek performanslarını göstereceği 2014 ve 2015 yıllarına odaklanmaktır. Corolla’daki hedefimiz 2014 yılında 25 bin satış adedine çıkmak. Uzun vadede hedefimiz ise 2020 yılında Türkiye’de lider otomobil markası olmaktır" diye konuştu.
Konuşmanın ardından, yenilenen Toyota modelleri tanıtıldı.