Kamyonum
Shadow

Temsa 2010?da Servis Sonrası Hizmetlerdeki İddiasını Sürdürecek

Temsa, 2010’da SEGEP Projesi ve modül eğitim programları ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini daha da yükseltmeyi hedefliyor.
ABONE OL
Abone Ol
Temsa 2010?da Servis Sonrası Hizmetlerdeki İddiasını Sürdürecek
Haberler / Haberler
8 Ocak 2010 Cuma 00:00
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
 

Temsa, 2010’da SEGEP Projesi ve modül eğitim programları ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini daha da yükseltmeyi hedefliyor.

Temsa, satış sonrası hizmetlerinde 2009 değerlendirmesi yapmak ve 2010 hedeflerini paylaşmak üzere Temsa Global Altunizade yerleşkesinde bir toplantı düzenledi. Türkiye genelinden yetkili servis müdürlerinin katılım gösterdiği toplantıda, müşteri memnuniyetini artırma hedefi doğrultusunda 2009’da temelleri atılan Servis Geliştirme Projesi (SEGEP) ve modül eğitim programının pilot uygulama sonuçları değerlendirildi. Toplantı kapsamında ayrıca satış sonrası hizmetlerin 2010 hedefleri de paylaşıldı.

2009 yılının son günlerinde gerçekleşen toplantı kapsamında satış sonrası hizmetlerde uygulanacak projeler ile 2010’da; müşteri memnuniyetinin, servis kalitesinin, servis personeli memnuniyetinin arttırılması ve kaynakları verimli kullanarak servis gelir ve giderlerinin düzenlemesinin amaçlandığı belirtildi.

Söz konusu toplantıda konuşma yapan Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İsmail Şimşek 2010’da servislerin en iyi hizmeti sunabilmesi için geliştirilen SEGEP ile yetkili servislerin satış sonrası hizmetlerinde farklı bir vizyon yaratma hedefi taşıdıklarını belirtti. Mar Oto ve Çamlıca Gebze’de süren pilot uygulamalardan örnekler veren Şimşek; “Ürün ile müşteri arasındaki köprüyü satış sonrası hizmetlerimizle sağlıyoruz. Yurt çapında 90 servisimiz bulunuyor. Bu nedenle servis sonrası hizmetlerimizde ne kadar güçlü olursak müşteri memnuniyetimiz de o yönde artar. Temsa Global olarak müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için SEGEP’i geliştirdik ve pilot uygulamalarda da başarı elde ettik. Bu başarının tüm servis ağlarımıza yayılması için yetkili servislerimize liderlik yaparak gerekli tam desteği vermemiz gerektiğinin bilincindeyiz. Bu nedenle sık sık bir araya geliyoruz” dedi.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum