Kamyonum
Shadow

TASARRUFTA “HEDEF 1 MİLYON”!

Shell başlattığı “Hedef Bir Milyon” kampanyasıyla dünya genelinde yakıt tasarrufunu teşvik ediyor ve 1 milyon sürücüye eğitim vermeyi hedefliyor. Türkiye’deki sürücüler de global tasarruf liginde 27 ülkeyle mücadele edecek ve dünya birincisi olmak için yarışacaklar.
ABONE OL
Abone Ol
TASARRUFTA “HEDEF 1 MİLYON”!
Haberler / Gündem
15 Eylül 2012 Cumartesi 09:53
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Shell, dünya çapında bir milyon sürücüye yakıt tasarrufu  sağlamalarına yardımcı olacak “Hedef Bir Milyon” kampanyasını başlattı. Shell, Hedef Bir Milyon kapsamında web sayfasından sürücülere yakıt maliyetlerini azaltmalarını sağlamak için neler yapabileceklerini gösteren interaktif ve online oyunlar sunuyor. Hedef Bir Milyon kampanyası, Türkiye de dahil olmak üzere toplam 27 ülkenin tasarruf konusunda tatlı rekabetine de sahne olacak

Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz kampanyaya ilişkin olarak, “Ulaşımda kullanılan enerjinin tasarruflu kullanımıyla hem çevreye hem de ekonomiye büyük katkı sağlanabileceğine inanıyoruz. Araştırma sonuçları Türkiye’deki sürücülerin tasarruf konusunda hassas olduklarını gösteriyor. Bizim de amacımız sürücülere nasıl yakıt tasarrufu sağlayabileceklerini keyifli bir yolla göstermek ve teşvik etmek. Türkiye’nin birçok alanda olduğu gibi Tasarruf Liginde de farkını Hedef 1 Milyon web sitesindeki oyunlara katılarak göstereceğine inanıyorum” dedi.

 

Renkli Aktiviteler Gerçekleştirilecek

Etkinlikler kapsamında 15-16-23 Eylül tarihlerinde 4 farklı noktada saha tanıtım  aktiviteleri düzenlenerek, yakıt tasarrufuna dikkat çekilecek. Katılımcılar, kurulan Hedef Bir Milyon standlarında çeşitli hediyeler kazanma şansını yakalayacak.

Etkinlik takvimi: Cevahir AVM (15 Eylül), Caddebostan Sahili (16 Eylül), Bakırköy Meydan (23 Eylül)

 

Milyonda Bir Olmak İsteyenler Shell Fuelsave Challenge’da Buluşuyor

 

Eğlenceli ve tamamlanması kolay mini oyunların ilki olan Shell FuelSave Challenge www.shell.com.tr/hedefbirmilyon adresinde yer alıyor. Hedef Bir Milyon’un ilk oyunu Shell FuelSave Challenge “milyonda bir” olmak isteyen herkese açık. Facebook da dâhil olmak üzere sosyal medya platformları aracılığıyla paylaşılabilen diğer beş oyun ise gelecek aylarda yayınlanacak.

 

Shell’in Yakıt Tasarrufu Yolculuğu

Sürücülerin daha fazla yakıt tasarrufu sağlamalarına destek olmak amacıyla  100 yıldan uzun süredir araştırma çalışmalarını sürdüren Shell, bu alandaki  deneyimini ürünlerine katarak tüketicilerle de paylaşıyor. Tüm araçlarda yakıt tasarrufu sağlayan Shell FuelSave Kurşunsuz ve Shell FuelSave Diesel ürünleri Shell’in deneyim ve ileri teknolojisinin en iyi örnekleri.

 

Shell; Türkiye, İngiltere, Çek Cumhuriyeti, Danimarka ve Hollanda’da online anket yöntemiyle gerçekleştirdiği araştırmayla, sürücülerin tasarruf konusundaki tutumlarını tespit etti. Araştırmaya göre Avrupalı sürücülerin yüzde 81’i yakıt tercihinde “tasarruf” özelliğine önem vermezken, Türkiye’deki sürücülerin yüzde 36’sı yakıt seçimini tasarruf sağlama özelliğine göre yapıyor. Yakıt tercihini tasarruf özelliğine göre belirleyenlerin oranı İngiltere’de yüzde 13, Çek Cumhuriyeti’nde yüzde 20, Danimarka’da yüzde 5, Hollanda’da ise yüzde 8 seviyesinde. 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum