Kamyonum
Shadow

RENAULT SÖZ VERİYOR!

Renault, 2012 yılını kalite yılı ilan etti. Marka, eğitim ve seminerler ile desteklediği tüm Renault Yetkili Satıcıları’nda, Türkiye’nin 7 bölgesinde kalite turu gerçekleştirdi. Sürekli gelişen ürün ve hizmet kalitesinin kanıtı olarak Müşteri Taahhüdü kapsamında “Renault Söz Veriyor!”
ABONE OL
Abone Ol
RENAULT SÖZ VERİYOR!
Haberler / Gündem
17 Ağustos 2012 Cuma 17:25
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Renault Kalite Yılı

Renault, 2006 yılında başlattığı Satış ve Satış Sonrası hizmet kalitesine yönelik çalışmaları kapsamında , müşteri memnuniyeti ve kalite başlıklı 10 temel ilkeden yola çıkarak yetkili satıcı ve servislerinde iyileştirme çalışmaları başlattı.

Marka 2012 yılında, “Renault Müşteri Taahhüdü” adı altında,  hizmet kalitesi konusundaki çalışmaları ve hedefleri Yetkli Satıcı Ağı ile paylaşıyor. Tüm Renault Yetkili Satıcıların’da,, Türkiye’nin 7 bölgesinde  gerçekleşen Kalite Turu, departman müdürleri ve yetkililerinin yanısıra yetkili satıcıda çalışan tüm satış ve satış personellerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Kalite Turu çerçevesinde eğitim ve seminerlerde kalite ve özellikle yetkili satıcı ile müşteri arasında olan hizmet kalitesi üzerine yoğunlaşıldı..

 

Renault Müşteri taahhüdü “Sözümüz Söz”

Renault, ürün ve hizmet kalitesine güveniyor. Müşteri Taahhüdü olarak Satış ve Satış Sonrası dahilinde 8 önemli konuda müşterilerine söz veriyor.  Hızlı Yanıt, Deneme Sürüşü, Bilgilendirme, Sürpriz Yok, Sizden Onaylı, Garanti, Araç Tahsisi ve Avantajlı başlıkları altında verilen “söz”ler hizmet kalitesini en üst seviyeye taşımayı hedefliyor.

 

HIZLI YANIT:

www.renault.com.tr üzerinden gelen müşteri talepleri 12 çalışma saati içinde yanıtlanıyor.

 

DENEME SÜRÜŞÜ

Müşterinin deneme araç parkından seçeceği aracın deneme sürüşü, hemen veya uygun bir randevu ile gerçekleştiriliyor.

 

BİLGİLENDİRME

Müşteri, satın aldığı aracın siparişinden araç teslimine kadar yetklililer tarafından sürekli bilgilendiriliyor.

 

SÜRPRİZ YOK

Renault Yetkili Servisleri’nde müşteriye, aracı belirtilen zamanda ve onayladığı ödeme tutarıyla teslim ediliyor.

 

SİZDEN ONAYLI

Müşterinin onayı olmadan aracına yapılan işlemlerden ücret alınmıyor.

 

GARANTİ

Ücretli yapılan tüm bakım ve onarım işlemlerine 2 yıl garanti veriliyor.

 

ARAÇ TAHSİSİ

Garanti kapsamındaki işlemlerde, aracın hareketsiz kalmasına yol açan yedek parçanın 3 işgünü içinde temin edilememesi halinde, müşteriye araç tahsis ediliyor.

 

AVANTAJLI

Bakım ve mekanik onarım işlemlerinde araç yaşına göre artan indirim oranları sunuluyor.

 

 

  Haberin Videosu

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum