Kamyonum
Shadow

Ortaklıktan Doğan Güç

Karabük Otogarı’nda İşletmenin Yönetim Müdürü Fatih Güleryüz'le bir araya gelerek sektöre dair bir sohbet gerçekleştirdik. Karabük Otogarı'nın yönetim yapısından gelir-gider dengelerine kadar birçok konuya değinen Fatih Güleryüz aynı zamanda sektörün durumu hakkında da değerlendirmelerde bulundu. Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili’nin maliyetlerin karşılanması amacıyla kurulmasını teşvik ettiği otogar yönetiminde Belediye'nin de ayrıca bir temsilcisi bulunuyor.
ABONE OL
Abone Ol
Ortaklıktan Doğan Güç
Haberler / Yakın Plan
11 Temmuz 2018 Çarşamba 17:12
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

“Rahat Bir Nefes Aldık”

Terminal esnafının Karabük Belediyesiyle ortak olarak kurduğu yönetimin başında bulunan Güleryüz, puantaj cetveline göre puanlandırılmış işletmelerden topladıkları ücret karşılığında tesis içerisindeki her türlü ihtiyacı karşıladıklarını, güçlerinin yetmediği durumlarda da Belediye'den yardım talep ettiklerini söyledi. Bu uygulama ile 9 bin metrekare üzerine kurulmuş ve bünyesinde 6 acenta barındıran Karabük Otogarı'nın ekonomik olarak rahat bir nefes aldığını ifade eden Güleryüz “Otogardan günlük olarak yaklaşık 95-100 arası otobüs çıkışı gerçekleşiyor. Karabük’ten diğer illere de ortalama günlük 1200-1500 arasında yolcu taşıyoruz.” diye belirtti.

 

“Giderler Otobüsün 30 Koltuğunu Götürüyor”

Sektörün içinde bulunduğu durumu da değerlendiren Güleryüz “Yolcu sayısı otobüsçüleri çok tatmin etmiyor. Buna ek olarak maaş giderleri, yakıt giderleri, yakıt ve ikram gideri ve bunun gibi muhtelif giderler otobüsün 30 koltuğunu götürüyor. Karabük geliri belli olan, demir çelik fabrikası ile ayakta durmaya çalışan bir şehir, dolayısı ile fiyata zam yapıldığı zaman yolcunun tepkisi ile karşı karşıya geliyoruz. Üniversite bizim için can suyu oldu ama yine de otobüsçünün yeteri kadar tatmin olduğunu düşünmüyorum.“ dedi. Bütün firmaların aynı saate sefer koymalarının otogardaki en büyük sorun olduğunun altını çizen Güleryüz “Bütün firmalar aynı saatte sefer düzenliyor. Altı otobüste bir otobüslük yolcu olmuyor. Hem sektör hem de otobüsçü zarar ediyor. Rekabet etmek yerine anlaşarak taşımacılık yapılsa bu zararın da önüne geçilmiş olur.”

 

 

 

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum