Kamyonum
Shadow

OUTLET KONSEPTİ

Türkiye’nin kurumsal ikinci el markası DOD, Şekerpınar Outlet ile sektöre yeni bir konsept getirdi..
ABONE OL
Abone Ol
OUTLET KONSEPTİ
Haberler / Gündem
20 Mayıs 2011 Cuma 12:39
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

 

Türkiye genelinde 65 noktada ikinci el otomotiv hizmeti veren DOD, hizmete giren Şekerpınar tesisi ile outlet konseptini hayata geçirdi.

 

Farklı marka, model ve yaşta 100’den fazla aracın aynı anda sergilenebildiği toplam 3 bin metrekarelik açık alana sahip Şekerpınar Outlet, 250 bin euroluk yatırımla gerçekleştirildi. Şekerpınar’da ayrıca müşteri bekleme alanı, ekspertiz ve araç görünüm yenileme tesislerinin yer aldığı 350 metrekarelik kapalı alan bulunuyor.

 

Outlet konseptine uygun fiyatlarla ikinci el araç satın almak isteyen müşterileri için DOD, yatırım, arazi, personel, lojistik gibi sabit ve değişken giderleri asgari düzeyde tutarak, elde edilen tasarrufları doğrudan müşterilerine yansıtmayı amaçlıyor.

 

101 nokta ekspertiz uygulamasından, devir, noter ve ruhsat işlemlerine kadar satın alma sürecindeki tüm işlemler konusunda destek veren DOD, ABD’de uzun yıllardır uygulanmakta olan Outlet sistemini müşterilerine sunarak Türkiye’de bir ilki daha gerçekleştirdi.

 

 

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum