Kamyonum
Shadow

Milyonlarca insan TOTAL’i seçiyor

Total’in Türkiye’ye yatırımları devam ediyor. Müşteri memnuniyeti ve bağlılığı konusunda yaptığı çalışmalarla ISO 10002 sertifikasını alan Total, faaliyetlerinin temelinde bulunan “Güven” temasını ön plana çıkardığı yeni imaj kampanyasıyla Güvenilir, Yakın ve Yenilikçi stratejisi ile tüketicilere ulaşıyor.
ABONE OL
Abone Ol
Milyonlarca insan TOTAL’i seçiyor
Haberler / Gündem
6 Haziran 2013 Perşembe 17:57
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Dünya genelinde 15 binden fazla istasyona sahip Total’e duyulan güvenin bir göstergesi olarak Total istasyonları her gün milyonlarca insan tarafından tercih ediliyor. Total yeni imaj kampanyası ile, dünyadaki birçok müşterisinde olduğu gibi Türk kullanıcılarının da Total’e duyduğu güveni artırmayı hedefliyor. Total yeni imaj kampanyası için hazırladıkları reklam filmi ile hizmet kalitesini, güler yüzlü hizmet anlayışını ve “güven” kavramını müşterilerine anlatıyor. 
 
Müşterileriyle ve paydaşlarıyla güven ilişkisiyle bağ kuran Total, tanıtımı yapılan imaj kampanyası sayesinde Türkiye’deki yatırımlarına devam edeceğini gösterdi. Yenilenen görsel imajı ile Total;  100 istasyonu bu yeni görsel kimliğine göre giydirdi ve müşterilerine keyifli bir mola imkanı sunan Cafe Bonjour konseptli marketlerini ön plana çıkardı. İmaj filmi ile beraber Total’in müşterilere ne kadar yakın olduğunu, müşterileri mutlu etmek için saygı çerçevesinde gösterdiği çabayı gösterdi. Filmde gösterilen erkek istasyon görevlilerinin yanı sıra birçok kadın istasyon görevlisinin de olduğu görülüyor bu sayede yenilikçi gelişim de vurgulanıyor. Ayrıca istasyonlardaki hizmetin önemli bir unsuru olan temiz ve hijyenik tuvaletlere de filmde yer veriliyor.
 
Total Türkiye Genel Müdürü Antoine Tournand yeni imaj kampanyası hakkında; “Müşteriye yakın olmanın anahtarının markayı yerelleştirmek ve benzin istasyonun üzerine bölgenin adını yazmaktan geçtiğini biliyoruz. Zonguldak Devrek’te çektiğimiz filmde istasyonumuzun sıcak ve samimi görünüşüyle Total hizmet anlayışını ve kalitesini ortaya koyuyoruz. Türkiye ve Türk kullanıcısı için hazırlanan bu film, lokalleşmeye ve kullanıcılarımıza birebir ulaşmayı hedeflediğimizin iyi bir göstergesidir. Tüm sürücüleri ve aileleri istasyonlarımıza ve Café Bonjour’larımızı denemeye davet ediyoruz” dedi.
 
Tournand sözlerine şöyle devam etti :  “Güvenilir”, “Yakın” ve “Yenilikçi” kavramları üzerine kurduğumuz stratejimizi vurgulamak için elimizden geleni yapıyoruz. Türkiye değişiyor ve biz de, güçlü misafirperverlik geleneğini izleyerek ve yenilikçilikle bu değişimin bir parçası olmak istiyoruz.
 
Müşteriler ve marka arasındaki bağı kurmak için sosyal medya ve mobil uygulamalar da geliştiren Total kısa sürede facebook sayfasında 100 binden fazla takipçiye ulaştı. Ayrıca Total; televizyon, radyo ve Facebook üzerinden düzenlenen kampanyalar ile müşterine her yerde ulaşmayı hedefliyor.
Total önümüzdeki günlerde, imaj kampanyasının bir devamı olarak, facebook sayfası üzerinde “Güven” temalı bir kampanya başlatacak. Facebook kullanıcıları “Güven” sayesinde kazanacaklar ve arkadaşlarına kazandıracaklar. Detaylar önümüzdeki günlerde Total’in facebook sayfasında( facebook.com/totaltr ) yayınlanacak.
 
 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum