Kamyonum
Shadow

Michelin’in ‘Lastik Adamı’ Bibendum, ‘Milenyumun İkonu’ seçildi

Michelin’in ‘Lastik Adamı’ Bibendum, Amerika’nın en önemli pazarlama ve iletişim etkinliği Advertising Week’te ‘Milenyumun İkonu’ olarak ödüllendirildi.
ABONE OL
Abone Ol
Michelin’in ‘Lastik Adamı’ Bibendum, ‘Milenyumun İkonu’ seçildi
Haberler / Lastik
3 Ekim 2018 Çarşamba 11:53
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Amerika’da en önemli pazarlama, marka ve reklam liderlerini bir araya getiren ve bu yıl 1-4 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen Advertising Week’te Michelin’in ‘Lastik Adamı’ Bibendum “Milenyumun İkonu” seçildi. 1898 yılında dünyaya gözlerini açan ve bu yıl 120. yaşını kutlayan Bibendum, Advertising Week’te Milenyumun İkonu ödülü ile 120. yaş hediyesini de almış oldu.

Son yüzyılın en iyi ve en etkili logosu olarak gösterilen ve bir logo olmanın ötesinde, yaşayan bir karakter olarak Michelin Grup’a hayat veren Bibendum, şirketin daha iyi hareketlilik sağlamak için mesajlarını, tavsiyelerini tüketicilere taşıyan bir yol arkadaşı olmaya devam ediyor.

Dünyanın en eski marka ikonlarından biri olan ve her zaman genç, dinamik kalmayı başaran Bibendum, Michelin markasının İtibar Enstitüsü sıralamasında global anlamda 11. sırada yer almasında da çok önemli bir rol oynuyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum