Mercedes-Benz, 1996 yılından günümüze kesintisiz sürdürdüğü Türkiye Futbol Federasyonu ve Erkek Milli Futbol Takımları Ana Sponsorluğu’nu, 2019 yılında imzalanan sözleşme ile 2023 yılına kadar uzatmıştı. COVID-19 pandemisi sebebiyle Haziran 2021’e ertelenen Euro 2020-Avrupa Futbol Şampiyonası’nda mücadele edecek A Milli Futbol Takımımız için Mercedes-Benz şimdi de farklı bir alanda Millilerimizin yanında.
A Milli Futbol Takımı’nın Euro 2020’deki mücadelesine farklı bir alanda daha destek vermek isteyen Mercedes-Benz çalışanları, özenli çalışmaları sonucunda yeni bir Milli Takım bestesinin ortaya çıkmasını sağladı. Sözleri ve bestesi, şirketin Bilgi Teknolojileri Departmanı’nda görev alan Ege Günay tarafından yazılan ve aynı zamanda seslendirilen “Yazdı Gönül” şarkısının klip senaryosu ve kurgusu Kurumsal İletişim Departmanı’nda görevli Alaz Reyhan tarafından yazılırken, klip çekimini ve yönetmenliğini Derin Prodüksiyon üstlendi. Ayrıca klip çekimine diğer Mercedes-Benz çalışanları da coşkuyla eşlik ettiler.
Türk futbol tarihinin en uzun soluklu sponsorluğu
Mercedes-Benz’in 1996 yılında başlayan ve 2019 yılındaki sözleşmeyle 2023 yılına kadar uzatılan Türkiye Futbol Federasyonu ve Erkek Milli Futbol Takımı Ana Sponsorluğu, Türk futbol tarihinin en uzun soluklu sponsorluk anlaşması olarak dikkat çekiyor. Sponsorluk kapsamında Türkiye Futbol Federasyonu’na tahsis edilen 92 adetlik dev araç filosu, Mercedes-Benz marka otomobiller, hafif ticari araçlar ve otobüslerden oluşuyor. Mercedes-Benz; Milli Takım oyuncularının, yöneticilerinin ve teknik ekibin ulaşımını en güvenli ve en konforlu şekilde sağlamak için federasyonun ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor.
“Yazdı Gönül” klibini izlemek için: https://www.youtube.com/watch?v=JvZvR8ecEx4&t=62s
Künye
Söz ve Müzik: Ege Günay, Yiğit Albayrak
Marka Ekibi: Cansu Kaya Selman, Alaz Reyhan
Klip Senaryosu ve Kurgu: Alaz Reyhan
Klip Prodüksiyonu: Derin Prodüksiyon
Yönetmen: Atilla Alicikoğlu, Onur Kafkas