Kamyonum
Shadow

MMA Smarties’ten Mercedes-Benz Türk'e 3 Ödül

Mobil pazarlamaya yönelik dünyadaki tek ödül olma özelliğini taşıyan MMA Smarties, Mercedes-Benz Türk’ün Pop-Up Store etkinlikleri ve Mercedes-Benz GLA Linkedin projelerine ödül verdi.
ABONE OL
Abone Ol
MMA Smarties’ten Mercedes-Benz Türk'e 3 Ödül
Haberler / Haberler
1 Kasım 2018 Perşembe 17:45
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Dünya üzerinde 50’den fazla ülkede, mobil pazarı genişletme, reklam verenlerin dijitale yönelmesini sağlama ve ilgili teknolojilerdeki gelişmeleri destekleme düşüncesiyle yola çıkılan Mobile Marketing Association (MMA) Smarties ödülleri sahipleriyle buluştu. Mercedes-Benz Türk, her yıl global iletişim sektörünün önde gelen çalışmalarının ödüllendirildiği MMA tarafından, “Lead Generation”, “Mobile Audio” ve “Location Based” kategorilerinde 3 Smarties’e layık görüldü. Skysection ve Zenith işbirliği ile Mercedes-Benz Pop-Up Store kapsamında gerçekleştirdiği etkinlikler ile “Location Based” kategorisinde Altın Smarties, “Mobile Audio” kategorisinde Pop-Up Store etkinlikleri ile Gümüş Smarties ve “Lead Generation” kategorisinde Mercedes-Benz GLA Linkedin projesi ile Gümüş Smarties almaya hak kazandı.

Mercedes-Benz Türk’ün ilk olarak 2017’de gerçekleştirdiği “Pop-up” mağazacılık uygulaması 2018 yazı boyunca Ege Kıyıları, Bomontiada ve Acarkent gibi farklı lokasyonlarda müşterileri ile buluştu. 2018 yazında Ege sahillerindeki marinalarda Mercedes-Benz müşterileri ile buluşarak, test sürüşleri, atölye çalışmaları ve workshop’lar yapılan Mercedes-Benz Pop-Up Store’ların bazı ayaklarında “She’s Mercedes” konsepti uygulandı. Müşterilerine yakın yerlerdeki aktiviteleri ile Mercedes-Benz Türk, “Location Based” kategorisinde Altın MMA Smarties’e kavuştu.

Mercedes-Benz’in Pop-Up Store uygulaması daha önceden Kristal Elma Festivali’nde de iki farklı ödül kazanmıştı. Türkiye’de lokasyon ve müzik türüne göre kişiselleştirilmiş spotların ilk defa hedefli dinamik radyo spotu olarak kullanıldığı uygulama olan; Mercedes-Benz Pop-Up Store Programatik Audio projesi, MMA Smarties’te “Mobile Audio” gümüş ödülünü kazandı. Aynı uygulama Türkiye’deki Kristal Elma Festivali’nde “Dijital Medya Kullanımı/En Yenilikçi Teknoloji” dalında Gümüş Elma alırken, “Veriden Beslenen Yaratıcılık/Verinin Kullanımı” dalındaysa Bronz Elma’nın sahibi olmuştu. MMA Smarties ile beraber proje hem Türkiye’de hem de uluslararası platformlarda ödül almış oldu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum