Kamyonum
Shadow

Kıta Lojistik'e 900 Ton Hafif Geldi

KITA, Tüpraş’ın İzmit’te yapımı hızla devam eden Fuel Oil Dönüşüm Projesi’nde gemi ile İzmit Körfezi limanlarına gelen ve ağırlığı tek parçada 900 tonun üzerine çıkan parçaları çok özel ve kompleks taşıma yöntemleriyle İzmit'teki şantiyeye aktarıyor.
ABONE OL
Abone Ol
Kıta Lojistik'e 900 Ton Hafif Geldi
Haberler / Gündem
11 Nisan 2013 Perşembe 08:53
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Proje taşımacılığında Türkiye’nin lider firmalarından KITA Lojistik, sektörde daha önce kendi
yarattığı rekorları kırarak yeni başarılara imza atmayı sürdürüyor. Hava ve denizyolu
kombinasyonları ile multimodal taşıma biçimlerini tek bir potada birleştiren KITA, Tüpraş’ın İzmit rafinerisinin yenileme projesinde de son derece aktif bir rol oynuyor. Bu projede İspanyol müteahhit firma ile yakın bir işbirliği içinde olan KITA Lojistik, toplamda 300 bin metreküpten fazla yatırım malzemesini taşıyor.
 
Dünyanın her yerinden gelen ve gelmesi süren parçaları Türkiye limanlarından teslim alan KITA, özverili bir çalışma ile bu malzemeleri rafineriye teslim ediyor. Yüksek teknolojiye sahip olan ve gerektiğinde 50 metreye kadar uzayabilen özel hidrolik treylerler ve ağır nakliye çekicileri liman - rafineri arasında gidip geliyor.
 
KITA Lojistik, Tüpraş'ın İzmit'te yapımı hızla devam eden Fuel Oil Dönüşüm Projesi'nde
hem Türkiye'den tedarik edilen malzemelerin hem de Türkiye limanlarından İzmit şantiye sahasına kadar olan tüm liman operasyonları ve ağır parçaların taşımasını üstleniyor. Bu projede ihtiyaç duyulan malzemelerin yarıya yakın bölümünün Türkiye'ye getirildiğini ve sonrasında şantiye sahasına teslim edildiğini belirten KITA Lojistik Genel Müdürü Emre Eldener, ek olarak şunları söyledi: "Toplamda Türkiye'den tedarik edilen malzeme 3,000 TIR'ı bulacak. Projede yurtiçi taşıma altyapımız ve organizasyon yapımız işimizi kolaylaştırdı. Ancak bu projeyi lojistik açıdan özel kılan, toplamda 50'den fazla gemi ile İzmit Körfezi limanlarına gelecek ve ağırlığı tek parçada 900 tonun üzerine çıkan yüzlerce parçanın çok özel ve kompleks taşıma yöntemleriyle İzmit'teki şantiyeye aktarılmasıdır. 100'e yakın çok ağır ve geniş parçayı, karayoluyla gidemediği için denizden şantiyeye taşımaya başladık. Limanlarda ve şantiyede yerleşik geniş proje ekibimiz ve mühendislerimiz, müteahhit firmayla yakın bir işbirliği içindeler. Bize verilen montaj planına göre yükleri taşıyoruz. 300 tonu bulan yükler standart birer yükmüş gibi taşınıyor artık. Şu anda dünyada devam eden en büyük ve aynı zamanda en zor projelerden birinin Türkiye lojistik operasyonlarını üstlenmiş olduğumuz için çok gurur ve mutluluk duyuyoruz”.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum