İlk 6 aylık satışlarını yüzde 15 oranında artıran Hyundai, net karlılığını da bir önceki yıla göre yüzde 2.2 yükseltti. Hyundai’nin dünya çapındaki satışları 1 milyon 489 bin 801 adede yükselirken bu artışta yeni tanıtılan lüks sedan Genesis ve yenilenen Sonata’nın büyük bir etkisi oldu.
Hyundai’nin net karlılığı, geçen yılın ilk ayındaki 910,7 milyon USD’den bu yılın ilk altı ayında 933,1 milyon USD’ye yükseldi. Satışlar ise geçen yılki 14,7 milyar USD’den yüzde 17 oranında artarak 17,2 milyar USD’ye çıktı. Bu artışta en büyük pay, ürün yelpazesindeki zenginlik ve maliyeti düşürmek için yapılan çalışmalardan kaynaklandı. Kore Wonu’nun, Amerikan Doları ve Euro karşısında değer kaybetmesi de karlılık oranlarında yükselişi beraberinde getirdi.