Kamyonum
Shadow

Hankook Yeni Seri Kamyon Lastiklerini Sunar

Hankook’un yeni nesil kamyon lasti-ği e-cube MAX, maksimum etkinlik, enerji verimliliği ve çevre dostu anlamına geliyor. Hankook'un yeni kamyon lastiği serisi AL10+ ön aks, DL10 çeker aks ve treyler lastiği TL10+'dan oluşuyor. Bu üç yeni model, uzun mesafeli taşımacılıkta sürdürülebilirlik ve yeterliliğin giderek artan önemine odaklanılarak geliştiriliyor.
ABONE OL
Abone Ol
Hankook Yeni Seri Kamyon Lastiklerini Sunar
Haberler / Gündem
22 Ekim 2012 Pazartesi 16:57
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Bu amaçla, Hankook'un yeni Sarmal Dolgu Teknolojisi ile ön aks için AL10+ e-cube MAX tasarlandı: Lastiğin yuvarlanma direnci düşerken, yüksek gerilimli çelik kuşaklar sayesinde dayanıklılık arttırılmış. Bu yeni teknoloji yakıt tüketimini önemli ölçüde azaltıp ve lastik ömrünü arttırıyor. Bununla birlikte; geliştirilmiş yol tutuş ve yuvarlanma direnci ile kaplanabilirlik özelliği de arttırılmış.

 

Yüksek çekiş performansına sahip Çekici aks lastiği DL10+ e-cube MAX, 3 boyutlu çentik teknolojisi ile ön plana çıkar. Bu teknoloji ile; mükemmel aşınma ve kilometre performansı elde edilerek ekonomik verimlilik sağlanmış.

 

Her Aks İçin Ayrı Ayrı Şekillendirildi

Sürüş esnasında oluşan enerji kaybı azaltılarak kilometre performansı önemli ölçüde arttırılan AL10+, DL10+ ve TL10, düşük yuvarlanma direnci sağlayan sırt karışımı ile üretiliyor. Sürüş esnasında oluşan enerji kaybı azaltılarak kilometre performansı önemli ölçüde arttırılan AL10+, DL10+ ve TL10, düşük yuvarlanma direnci sağlayan sırt karışımı ile üretiliyor. Ayrılma eğilimi daha az olan, uzun zincirli moleküllere sahip ve moleküler ağırlığı yüksek olan kauçuk, düşürülmüş sıcaklıklarda ve daha uzun sürelerde, Hankook’un yenilikçi karışım süreci IMS (Yenilikçi Karıştırma Sistemi) ile işleniyor. Bu sistemle işlenen kauçukta, kurum ve kauçuk molekülleri çok daha yüksek karışma oranlarıyla bir araya gelir, ve karışım içinde daha uyumlu bir dağılım oluşur. Her aks için ayrı ayrı şekillendirilen, sadeleştirilmiş desen tasarımları, kilometre performansını olumsuz yönde etkilemeden yakıt tüketiminin azaltılmasını sağlar.

 

Muhteşem Sonuçlar Elde Edilmiş

Ön aks için geliştirilen AL10 + e-cube MAX (Tüm pozisyonlar için uzun mesafe) ve Çeker aks için geliştirilen DL10 + e-cube MAX (Çekici aksı için uzun mesafe) 315/70 R 22.5, 315/80 R 22.5 ve 315/60 R 22.5 ebatlarında mevcut. Treyler için geliştirilen TL10 + e-cube MAX (Trailer Long Haul) ilk olarak 385/55R 22.5 ebatında üretilecek. Lansmanın Avrupa’da 2013 yılının ilk çeyreğinde yapılması planlanıyor. Yeni e-cube MAX serisinin üç modeli de, Avrupa Birliği'nin üç lastik etiket sınıfı olan ses, ıslak zeminde yol tutuşu ve yuvarlanma direnci/yakıt verimliği sınıflarında muhteşem sonuçlar elde etmiş. 

 

Hankook Lastikleri Başkanı ve Avrupa CEO'su Jin-Wook Choi, " Yeni e-cube Max serimiz, piyasada uzun zamandır başarıyla yerleşmiş olan ve pazarda çevre dostu olarak anılan ve ekonomik etkinlik konusunda aşama kaydeden e-cube serimize yapılan önemli bir ilavedir. Ekoloji ve ekonomi, kamyon pazarında satın alma aşamasında şimdiye dek olmadığı kadar nihai bir faktör haline geldiği için, yeni lastik serimiz sürdürülebilirlik ve verimlilik üzerine odaklanılarak geliştirilmiştir", şeklinde açıklamaktadır.  "Uzun dönemde piyasalarda, sadece en yüksek verimlilikle ve çevreye dostu özelliğiyle birleştiren sürdürülebilir ürünler hâkim olacaktır. İşte biz de bu nedenle müşterilerimize yüksek teknoloji içeren lastikler sunmak için ürünlerimizin araştırma ve geliştirilmesine sürekli olarak yatırım yapıyoruz. "

 

e-cube MAX serisinin Teknik Özellikleri

 

Ön aks için sarmal dolgu teknolojisi

Kuşak dayanıklılığını arttırmak için geleneksel çelik kuşaklar arasına aralıksız yerleştirilen kordlar.

Dengelenmiş yüzey temas alanı  ve azaltılmış yuvarlanma direnci

Gelişmiş kullanım ve yuvarlanma özellikleri

 

Çeker aks için üç boyutlu çentik (kerf) teknolojisi

Karşılıklı destek çentikleri/kerfleri

Zorlu koşullarda bile yüksek çekiş performansı

 

Özellikle dengeli aşınma için tasarlanmış bloklar kilometre performansının artmasını sağlar

Tüm e-cube MAX  lastik serileri için optimize edilmiş kauçuk karışımları

Yuvarlanma direncini azaltmak için yeni "Low Hysteresis” (düşük sürtünme katsayısı sağlayan) sırt karışımı

Yüksek teknoloji ile yapılandırılmış karbon siyahı molekülleri sayesinde arttırılan dayanıklılık

 

Patentli Stiffness Control Contour Theory (SCCT)  (Sertlik Kontrollü Şekil Teorisi)

Patentli Hankook tasarımı; dengeli basınç dağılımı ve dayanıklılık sağlar

Bu da karkas dayanıklılığı ve mükemmel kaplama performansı sağlayarak maliyetleri düşürücü etki yapar

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum