Kamyonum
Shadow

Hankook Ventus V12 evo²

Lastik üreticisi Hankook yeni Ventus V12 evo2 ile spor tarzını seven sürücülere performans ve tasarım odaklı yeni bir geniş lastik sunuyor. Lastik sırtının 3D blok yapısı ve aerodinamik olarak iyileştirilmiş yan duvarları ile şık ve yönsel tasarımı, tarz ve mükemmel sürüş performansını, yuvarlanma gürültüsü ve direncinden oluşan ve bu sınıfta da önem kazanmaya başlayan çevre dostu özellikler ile birleştiriyor. Bahar 2014’te gerçekleşecek olan piyasaya sürülüşü ile birlikte Ventus V12 evo2, 16 ila 19 inç arasında değişen 25 çekici montaj boyutunda kullanılabilir olacak.
ABONE OL
Abone Ol
Hankook Ventus V12 evo²
Haberler / Haberler
2 Ekim 2013 Çarşamba 16:56
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Hankook Ventus V12 evo²:

Performans, tasarım ve çevre dostu mükemmellik

yeni geniş bir lastikte birleşti

 

Birinci sınıf lastik üreticisi Hankook değiştirme/ tuning  segmenti içindeki serisini  yeniliyor ve yeni geliştirilmiş Ventus V12 evo2 ile birlikte 2014 baharında Avrupa pazarına olağandışı bir şekilde şık ancak yüksek performansa sahip geniş bir lastik kazandırıyor. V12 evo2 geliştirilirken bütün performans parametrelerinde önemli ölçüde yapılan iyileştirmelere ek olarak ,  geliştirme sürecinde çevre dostu özellikler de odak noktasını oluşturmuştur. 

 

Akış açısından optimize edilmiş yönsel lastik sırtı, mükemmel su kanalize etme özelliği açısından iyileştirilmiş halihazırda bir önceki modelden bilinen 3D blok yapısına sahiptir. Üreticinin başarılı motor sporları geçmişi sonucunda ortaya çıkan Çoklu Lastik Sırtı Yarıçapı Teknolojisi (Multi-Tread-Radius) içindeki lastik konturu, kayış katmanının son derece sert ancak özellikle hafif çelik kayış materyali ile birleşince yüksek viraj alma hızları gibi aşırı stresli koşullar altında mümkün olan en iyi lastik teması alanını güvenceye alır.

 

 

Yüksek çekiş sağlayan nano-silika lastik sırtı bileşiminin kullanımı, bütün lastik sırtı genişliği boyunca lastik sırtı bloğu sertliğinin optimize edilmesi ile hem kuru hem ıslak koşullarda frenleme mesafeleri yüzde 4 ila 5 oranında kısalmıştır. Kauçuk bileşimindeki yüksek çekiş sağlayan stiren polimer formülü, ıslak yol performansını iyileştirirken, azamiye çıkarılmış çevre dostu olma özelliğini sağlamak için yuvarlanma direncini azaltır.

 

Yüzeyde genişleyen kanatların lastik sırtı oluklarının temeline bağlandığı rafine bir soğutma sistemi, daha tutarlı hakimiyet özellikleri ve daha uzun bir lastik dayanımı süresi için hızlı ısı dağılımını sağlar. Sürüş deneyimini daha da konforlu kılmak için “büyük ağabeyi” Ventus S1 evo2 gibi yeni Ventus V12 evo2  da, lastik gürültüsünü son derece azaltan ve lastiğin sportif görünümünü vurgulayan aerodinamik şekilli bir kanada sahiptir.

 

Ventus V12 evo2 şirketin Macaristan’da bulunan son teknolojili Avrupa fabrikasında üretilmektedir ve bahar 2014’ten itibaren 16 ila 19 inç aralığında 25 boyutta ve 30 ila 50 serilerinde 205 ila 255 mm arasındaki lastik sırtı genişlikleri yelpazesinde kullanılabilir olacaktır. 

 

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum