Kamyonum
Shadow

Goodyear Kamyon Lastikleri, Fuel Max Teknolojisi İle Çevre Ödülü Aldı

Goodyear kamyon lastikleri için geliştirilen Fuel Max Teknolojisi, Lüksemburg  İş Konseyi’nin 2009 yılı Çevre Ödülünü aldı. Jüri; Goodyear Fuel Max Teknolojisi’ni yaratıcı, pratik ve uygun maliyetli olarak değerlendirdi.
ABONE OL
Abone Ol
Goodyear Kamyon Lastikleri, Fuel Max Teknolojisi İle  Çevre Ödülü Aldı
Haberler / Haberler
15 Aralık 2009 Salı 00:00
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
 

Goodyear kamyon lastikleri için geliştirilen Fuel Max Teknolojisi, Lüksemburg  İş Konseyi’nin 2009 yılı Çevre Ödülünü aldı. Jüri; Goodyear Fuel Max Teknolojisi’ni yaratıcı, pratik ve uygun maliyetli olarak değerlendirdi.

GOODYEAR kamyon lastikleri için geliştirilen Fuel Max Teknolojisi, Lüksemburg İş Konseyi tarafından 2009 yılı Çevre Ödülü’nün sahibi oldu. Ödül töreninde yapılan konuşmalarda “Goodyear Teknoloji Merkezi” gibi kuruluşların, şirketlerin Ar-Ge yatırımlarına verdikleri önemin en somut kanıtı olduğu belirtildi.

Törende konuşan Goodyear Ortadoğu ve Avrupa Bölgesi Ticari Araç Lastik Teknolojileri Direktörü Henk van Tuyl; “Goodyear Şirketi adına bu ödülü almaktan büyük gurur ve mutluluk duyuyorum. Bu ödül Goodyear Şirketi’nin çevrenin korunması taahhütünün, yeni ve yaratıcı ürünlerle desteklenmesi konusundaki başarısının en önemli göstergesidir. Bununla birlikte; 2012 yılından itibaren uygulanacak  lastik etiketlerinde yakıt tasarrufu, ses ve ıslak performans bilgilerinin bulundurulmasına ilişkin düzenlemede Şirket olarak hazır olduğumuzun da bir kanıtı oldu” dedi.

Yılda ortalama 150.000 kilometre yapan 40 tonluk kamyon, Fuel Max Teknolojisi ile geliştirilmiş lastikleri kullandığında, 3,000 TL değerinde yakıt tasarrufu elde ediyor.

Fuel Max Teknolojisi; geliştirilmiş yakıt tasarrufu, uzatılmış ömür ve azaltılan fren mesafesi sağlamak amacı ile özel olarak geliştirildi. Yeni Goodyear Marathon LHS II ve Marathon LHD II kamyon lastikleri bu teknoloji ile geliştirilmiştir. Hamurundaki yüksek silika seviyesi, yeni dış deseni ve karkas yapısı ile yapılan testlerde eski jenerasyon lastiklere göre önemli yakıt tasarrufu sağlamaktadır. Yılda ortalama 150.000 kilometre yapan 40 tonluk bir kamyon bu lastiklerle yılda 3,000 TL’ye varan yakıt tasarrufu elde edebiliyor.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum