Kamyonum
Shadow

GAZ Grup Ural Modelini Halka Açık Yollar İçin Geliştirdi

Rusya'nın bir çok alanda yatırımı bulunan lider endüstri grubu Basic Element'in bir parçası olan GAZ Grup, yol ürün gamının bir parçası olan Ural ağır vasıtalarını tanıttı. Yol ürün gamının lansmanıyla Ural markası, halka açık yollara yönelik pazara adım attı.
ABONE OL
Abone Ol
GAZ Grup Ural Modelini Halka Açık Yollar İçin Geliştirdi
Haberler / Haberler
23 Eylül 2017 Cumartesi 10:16
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

GAZ Grup, 6x4 konfigürasyonlu Ural yol araçlarını tanıttı. 6x4 konfigürasyonunda sunulan Ural'ın ilk test araçları COMTRANS/17'de beğeniye sunuldu. Ural yol tipi damper ve Ural çekici modelleri aynı platform üzerinde üretiliyor.

İki çeker yol araçları, Ural Otomotiv Fabrikası'nda üretilen ürün gamına çeşitlilik katmanın yanı sıra yeni pazarlara girmeye yönelik daha fazla fırsat sağlıyor. Günümüzde, Ural'ın daha önce temsilcisi bulunmayan Rusya pazarının yol tipi araç kapasitesi yıllık yaklaşık 20 bin araç seviyesinde. Bu yeni ürün gamının ayrıca ihracat imkanları da oldukça geniş.

Ural yol tipi ürün gamı, ürünlerinde ve ürünlerinin montajlarında sunduğu güvence, ürünlerinin verimliliği ve yakıt ekonomisiyle öne çıkıyor. Bu araçlar modern tasarımlı NEXT kabinlere sahip. NEXT kabinler, ergonomik sürücü koltuğu, yüksek pasif güvenlik seviyesi ve kolay bakım imkanları sunuyor. Kabinler iki farklı versiyona sahip: tek sıralı kabin ve yataklı kabin. İkinci sıra koltuğa sahip kabinler de bazı konfigürasyonlarda beğeniye sunulacak.

Ural damper, yardımcı hizmet sunucuları ve inşaat sahalarının yanı sıra büyük ve küçük endüstriyel işletmelerde kullanılan çok amaçlı bir model. Bu modelin şasesine monte edilebilen bir çok eklenti mevcut. Araçların toplam bağımsız ağırlığı (treyler olmadan) 25 ton seviyesinde. Bu da araçların, halka açık yollarda yük taşımacılığıyla ilgili teknik şartnamelerde bulunan kısıtlamaları aşmadan kullanılabilmesini sağlıyor. Aracın etkin kullanımı ise Yaroslavi Motor Fabrikası tarafından üretilen, 330 hp güç üreten YMZ-536 motoru ve 9 ileri şanzıman tarafından sağlanıyor. Motor, Euro 5 emisyon standartlarının gerekliliklerini de karşılayacak şekilde tasarlanmış.

Ural çekici, yerel ve bölgesel olarak ağır yüklerin taşımacılığına yönelik geliştirilmiş bir model. Adeta yolda giden bir tren olan aracın toplam ağırlığı 44 ton. Bu sayede araç, bu segmentteki araçların kullandığı ortak yol ağında kullanım için teknik şartları karşılayabiliyor. Aracın tasarımı da ayrıca aracın tam yüklü ağırlığı olan 50 tona kadar çalışabilmesine olanak veriyor. Kabinde bir de uyku bölmesi bulunuyor; kabinin yüksekliği, hem sürücü hem de yolcular için konforlu konaklama imkanı sunuyor. Çekici ünitenin kalbinde ise 422 hp güç üreten ve Euro 5 emisyon standartlarını karşılayan YMZ-653 motor ve 16 ileri şanzıman bulunuyor.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR

 Fatih kurt
 9 Nisan 2020 Perşembe 14:56
Saglam ve kalite türkiyenin kamyonu

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum