Kamyonum
Shadow

EN DEĞERLİSİ TOYOTA

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasının otomobil kategorisinde bir önceki yıl olduğu gibi yine zirvede. Araştırmaya göre Toyota, yüzde 17 oranında büyüdü ve dünyanın en değerli 10 markası içinde yerini aldı.
ABONE OL
Abone Ol
EN DEĞERLİSİ TOYOTA
Haberler / Haberler
4 Ekim 2013 Cuma 10:33
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Yeniliklerin öncüsü Toyota, Interbrand'in 2013 yılı "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasının otomobil kategorisindeki liderliğini bu yıl da korudu.  Kategorisinde geçtiğimiz yılın da birincisi olan Toyota, bu yılki raporunda yüzde 17’lik bir büyüme göstererek marka değerini 35 milyar 346 milyon dolara yükseltti. Interbrand yaptığı değerlendirmelerde; şirket cirolarını, tüketici tercihlerinde markanın önemini ve gelecekteki kazançlar konusunda markanın verdiği güvenceleri göz önünde bulundurarak raporunu hazırlıyor.

"Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında zirveyi kaptırmayan Toyota, otomobil endüstrisindeki yenilikleriyle lider kimliğini pekiştirirken tüm dünyada başta Prius olmak üzere 5,5 milyonu aşan hibrit araç satışıyla da tüm rakiplerini geride bırakarak üç yıl üst üste dünya genelinde “En İyi Küresel Yeşil Marka” olmayı da başardı. 

 

Avrupa hibrit araç pazarının %75'ine sahip olan Toyota, 2015 yıl sonuna kadar yakıt hücreli otomobil de dahil olmak üzere 15 yeni ve yenilenmiş hibrit modeli satışa sunacak.    

  Haberin Videosu

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum