Kamyonum
Shadow

DHL Express Türkiye En İyi Takım Kategorisinde En Övgüye Değer Ödülünün Sahibi Oldu

 DHL Express Türkiye, IMI Conferences tarafından düzenlenen "Türkiye Çağrı Merkezleri Ödülleri"nde “En İyi Takım” kategorisinde “En Övgüye Değer” ödülünün sahibi oldu. Ayrıca DHL Express Türkiye çağrı merkezi ekibinden Dilara Yıldız “En İyi Müşteri Temsilcisi” ödülüne layık görüldü. 
ABONE OL
Abone Ol
DHL Express Türkiye En İyi Takım Kategorisinde En Övgüye Değer Ödülünün Sahibi Oldu
Haberler / Lojistik
19 Kasım 2022 Cumartesi 13:30
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

 

DHL Express Türkiye CEO’su Mustafa Tonguç konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Şirket olarak müşteri memnuniyetini çok önemsiyoruz ve onlara herhangi bir sorun karşısında hızla destek vermeye gayret gösteriyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz bu özenli ve başarılı hizmeti ise elbette işini özveriyle yapan takımlarımıza borçluyuz.  “En İyi Takım” kategorisinde “En Övgüye Değer” şirket seçilmek bizim için gurur verici. Diğer yandan çağrı merkezi ekibimizden Dilara Yıldız’ın “En İyi Müşteri Temsilcisi” seçilmesinden de mutluluk duyduk. Birlik olma kültürümüzün tanımı olan “As One” ile yola devam ederek daha nice başarılara imza atacağımıza inanıyorum.” 

Türkiye Çağrı Merkezleri Ödülleri’nin “En İyi Takım” değerlendirmesinde takımın müşterilere, şirket hedeflerine veya topluma olan katkıları göz önüne alınıyor. “En İyi Müşteri Temsilcisi” kategorisinde ise iş deneyimi, performans sonuçları, kişilik özellikleri ve başarıları dikkate alınarak sektörde örnek gösterilecek müşteri temsilcileri ödüllendiriliyor. 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum