Kamyonum
Shadow

Corolla'nın Tasarımında Türk Tüketicisi Katkısı

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, Toyota'nın yeni Corolla modelinin tasarım aşamasında Türk tüketicisinin görüşlerinin dikkate alındığını söyledi.
ABONE OL
Abone Ol
Corolla'nın Tasarımında Türk Tüketicisi Katkısı
Haberler / Haberler
2 Eylül 2013 Pazartesi 16:28
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Okutur, Çanakale Toyota Plaza Aydoğan'ı ziyaretinde yaptığı açıklamada, Toyota'nın son 2 yılda geçirdiği evrime tanıklık ettiklerini, görsel bir değişim içine girdiklerini bildirdi.

Toyota'nın bugüne kadar teknolojik donanımları, konforu, güvenlik ekipmanları ve yakıt tüketimiyle öne çıktığını, bugünden sonra ise tasarımlarıyla öne çıkacağını anlatan Okutur, "Bu yeni tasarım anlayışını şimdi de Türkiye'de üretilen yeni Corolla ile görme imkanı buluyoruz. Bizim için müşteri memnuniyeti satıştan daha önce gelmektedir. Bunun için üstün efor sarf ediyoruz. Yapılan araştırmalar göstermiştir ki özellikle satış sonrası müşterilerin bize duyduğu güven markamızı zirveye taşımıştır" diye konuştu.

Okutur, Toyota Türkiye olarak 2013 yılını yenilenen modellerle geçiş yılı olarak gördüklerini ifade ederek, "Ama yılın ikinci yarısında piyasaya sunulan Corolla ile çok büyük bir başarı yakalayacağımıza ve yeni bir satış rekoru kıracağımıza inanıyoruz. 2014-2015 yıllarında ise bu satışlarımız daha da artacaktır. Uzun vadeli hedefimiz ise 2020 yılında Türkiye'de lider otomobil markası olmaktır" dedi. 

  Haberin Videosu

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum