Madeni Yağ sektöründe, son müşterilere yönelik ilk interaktif kablosuz erişim noktası platformu olan Castrol Erişim Noktaları, Ocak 2009 itibari ile 15 Volkswagen yetkili servisinde hizmete girdi.
Castrol Erişim Noktaları sistemi, araçları servisteyken bekleyen müşterilerin zamanını verimli ve keyifli kullanmalarına yönelik olarak hazırlandı.
Serviste beklerken, dizüstü bilgisayarı, cep bilgisayarı ya da WI-FI destekli cep telefonu ile internete bağlanma imkanına kavuşan servis müşterileri, bu zamanı çalışarak, e-postalarını kontrol ederek ya da arkadaşlarıyla sohbet ederek geçirebilecekler.
Internet üzerinden bir yönetim ve raporlama modülü ile yönetilen sistem, internet bağlantısı öncesinde interaktif ara yüzde video gösterimi ile reklam, anket ve bilgilendirme yapabiliyor.
Dünyadaki Castrol organizasyonu içinde ilk defa Castrol Türkiye tarafından geliştirilen bu uygulama, Türkiye de yaklaşık 15 yıldır süre gelen Castrol-Volkswagen birlikteliğini dijital bir boyuta taşıyacak. Sistem, 2009 yılı sonunda kadar tüm Volkswagen servislerine kurulmuş olacak.