Kamyonum
Shadow

CONTİNENTAL PİSTLERE DÖNÜYOR!

Continental’in yarış ekibi 10 yıl aradan sonra otomobil yarışları alanında artık bir klasik haline gelen ve yarış tutkunları için ayrı bir önemi olan “Nürburgring 24” yarışıyla pistlere geri dönüyor.
ABONE OL
Abone Ol
CONTİNENTAL PİSTLERE DÖNÜYOR!
Haberler / Haberler
14 Temmuz 2011 Perşembe 14:56
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

CONTİNENTAL 10 YIL ARADAN SONRA PİSTLERE DÖNÜYOR!

 

 

Eski ralli dünya ikincisi Uwe Nittel, gazeteci Dierk Möller-Sonntag ve Christian Gebhardt ile Continental test sürücüsü Uwe Krumscheid’tan oluşan ContiForce ekibi, trafik onaylı ContiForceContact yarış lastikleriyle donatılan ve yakın zamanda üretimine geçilecek Artega GT spor otomobil ile start alacak. 

 

Uluslararası otomotiv yan sanayi tedarikçisi ve lastik üreticisi Continental, 10 yıl aradan sonra 24 saat süren dünyanın en zorlu yarışlarından biriyle pistlere dönüyor.

 

Eski ralli dünya ikincisi Uwe Nittel, gazeteci Dierk Möller-Sonntag ve Christian Gebhardt ile Continental test sürücüsü Uwe Krumscheid’tan oluşan ContiForce ekibi, yeşil cehennem olarak bilinen Nürburgring pistinde gerçekleştirilecek 24 saatlik yarışta, trafik onaylı ContiForceContact lastikleriyle donatılan ve yakın zamanda üretimine geçilecek Artega GT spor otomobil ile start alacak.

 

Aracın ve lastiklerin yapılan testlerde olağanüstü bir performans gösterdiğini ve aracın ayarlarından son derece memnun olduklarını belirten ContiForce ekibinden Uwe Nittel; Continental olarak, yarışta tek takım lastikle 12 tur atacağız; bu da bize diğer takımlara göre önemli ölçüde avantaj sağlayacak. Hava şartları da beklendiği gibi olursa, ContiForceContact lastiklerin sağladığı avantajlardan gerçekten fazlasıyla yararlanabileceğiz. Diğer araçlar dişsiz lastikleri (slicks) değiştirirken, biz ‘clubsport’ olarak tanımladığımız ContiForceContact lastiklerimizle yola devam edeceğiz. Bu da bize pit-stop başına yaklaşık iki dakika kazandıracak” dedi.

 

ContiForce Ekibi:

Her ikisi de gazeteci olan Dierk Möller-Sonntag ve Christian Gebhardt’ın yanı sıra Conti test sürücüsü Uwe Krumscheid, Artega GT’nin direksiyonuna Uwe Nittel ile dönüşümlü olarak geçecek. Bu yıl Christian Gebhardt Nürburgring pistindeki 24 saatlik yarışa beşinci kez katılıyor. Dünyanın en zorlu pistinde şimdiye kadar onun üzerinde yarışa katılan Dierk Möller-Sonntag’ın iki kategoride şampiyonluğu bulunuyor. Ekibi, aynı şekilde çok sayıda yarışı ardında bırakmış olan Uwe Krumscheid tamamlıyor. Krumscheid, önden çekişli araç klasmanında Nürburgring pist rekorunu  elinde tutuyor.

 

ContiForceContact Lastikleri:

Continental’in AC Schnitzer ve TechArt’ın yanı sıra ‘sportauto’ dergisinden sürüş uzmanlarıyla birlikte geliştirdiği yeni geçiş lastiği (Semi – Slick)* ContiForceContact, safkan bir yarış lastiği. Trafik onaylı olan ve yarış pistleri dışında da kullanılabilen  ContiForceContact, en çetin koşullarda olağanüstü tutuşu ve optimum direksiyon hassasiyetiyle öne çıkıyor.

 

Artega GT:

Yarış için geliştirilen ve alüminyum bir uzay çerçevesiyle karbon elyafı takviyeli gövdeyi içeren malzemelerin birleşimi, Artega GT’yi kendi kategorisindeki en hafif araçlar arasına sokuyor. Aerodinamik özellikler, doğrudan direksiyon sistemi ve yarış için ayarlanmış şasi, benzersiz ve etkileyici bir sürüş deneyimini garantiliyor.

 

Artega GT’nin teknik özellikleri

Motor:

V6 doğrudan enjeksiyon, arkadan çekişli

Silindir hacmi:

3597 cc

Performans:

220 kW (300 beygir gücü)

0-100 km/sn.

4.8 s

Maksimum hız:

270 km/saat

Yüksüz ağırlık:

1285 kg

 

 

*F1 yarışlarında kullanılan ve Intermediate olarak tabir edilen lastiklere benzer ıslak zemine de uygun ''yarı yağmur – geçiş” lastikleridir.

 

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum