Kamyonum
Shadow

Benzin istasyonunda USB bellek yok sattı

Türkiye’nin en yüksek cirolu ikinci şirketi konumunda bulunduklarını söyleyen OMV Petrol Ofisi Perakende Satışlar Direktörü Ahmet Mert Yılmaz, Türkiye’nin mağaza adedi en fazla olan 5 büyük perakende zincirinden biri olduklarını belirtti.
ABONE OL
Abone Ol
Benzin istasyonunda USB bellek yok sattı
Haberler / Haberler
4 Aralık 2013 Çarşamba 14:12
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Yılmaz, “Petrol Ofisi’nin yalnızca 2 bin 200 istasyonu yok, bu istasyonların marketleri de var. Bumarketler Petrol Ofisi’nin perakende zincirini tamamlıyor. Bizler perakendeci şapkamızla tüketiciyi dinliyor ve detayları irdeliyoruz” dedi.

800 ürün var

Petrol Ofisi mağazalarında ortalama 800 ürün bulunduğunu kaydeden Yılmaz, “En çok satılan ürünler içecek grubuna ait. Bu grup da su ve enerji içecekleri başta geliyor. Farklı ürün gruplarımız mevcut. Örnek olarak 1 yıl içinde 100 bin USB bellek (bilgisayar için taşınabilir bellek)satıldı. Ayrıca bebek bezi de satmaya başladık” diye anlattı.
Türkiye’nin en yaygın müşteri sadakat programlarından biri olan Positive Card ile 2 milyon aktif kullanıcıya ulaştıklarını açıklayan Ahmet Mert Yılmaz, “Positive Card’ı sektördeki diğer kartlardan ayıran en önemli özellik ‘öde-geç’ sistemi. Bu sistem araçtan inmeden Positive Card ile pompa başında ödeme yapılabilme imkanı sunuyor” dedi.

POCELL ile mobil iletişime girdi

Ulaşım ve iletişim kalemlerinde tasarruf sağlayan bir çözüm üzerinde çalıştıklarını söyleyen Ahmet Mert Yılmaz, “Bunun sonucunda Türkiye’de ilk defa, ekonomik mobil iletişim teklifleri sunan ve beraberinde akaryakıt indirimi de sağlayan POCELL markamızı hayata geçirdik. Avea ile işbirliği sonucu hayata geçirdiğimiz POCELL, tüketicilerimizin, uygun fiyata akaryakıt alarak daha fazla yol yapmalarını ve iletişim harcamalarını en aza indirerek uygun fiyatla iletişim kurmalarını sağlayacak” dedi.
Ahmet Mert Yılmaz, bu yönde yaptıkları bir araştırmayla ilgili olarak şu bilgileri verdi:
Toplum olarak çok gezip, çok konuşup, az harcamak istiyoruz. Bu sonuç da POCELL’i hayata geçirmekle ne kadar doğru bir adım attığımızın göstergesi.”

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum