Kamyonum
Shadow

Aras Kargo bir ilke imza attı!

Kargo sektörünün yenilikleriyle öncü markası Aras Kargo, Türkiye Kalite Derneği KalDer’in Türkiye Mükemmellik Ödülü’nü almaya hak kazanan ilk kargo firması oldu.
ABONE OL
Abone Ol
Aras Kargo bir ilke imza attı!
Haberler / Haberler
27 Kasım 2013 Çarşamba 11:35
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Türkiye’nin dört bir yanına ve dünyanın 227 ülkesine ‘önem’ taşıyan Aras Kargo, Türkiye Kalite Derneği KalDer’in Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı (EFQM) tarafından geliştirilen Mükemmellik Modeli kapsamında Türkiye Mükemmellik Ödülü’nün sahibi oldu. KalDer Değerlendiricileri tarafından gerçekleştirilen saha ziyaretleri sonucu bu ödülü almaya hak kazanan Aras Kargo’nun ödülünü 22. Kalite Kongresi’nde şirketin Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Evrim Aras aldı.

 

KalDer tarafından yürütülen Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ni Ekim 2007’de imzalayarak EFQM Mükemmellik Modelini Kurumsal Yönetim biçimi olarak benimseyen Aras Kargo, Türkiye’de bu ödülü almaya hak kazanan ilk kargo şirketi olma özelliği taşıyor.

 

Aras Kargo’nun kalite yolculuğu

 

Kalite yolculuğuna 2004 yılında ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi belgesini almakla başlayan Aras Kargo 2007 yılında paydaş beklentilerini dengeli bir şekilde karşılamak, performansa dayalı bir stratejik yönetim modeli oluşturmak amacıyla; EFQM Mükemmellik Modeli’ni iş yapma biçimi olarak benimsedi. Aras Kargo’nun bu doğrultuda ilk adımı Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ni imzalamak ve Ulusal Kalite Hareketi’ne (UKH) katılmak oldu.

 

Aras Kargo’nun EFQM Mükemmellik Modeli doğrultusunda başlattığı çalışmalar, 2008 yılında Mükemmellikte Kararlılık, 2009, 2010 ve 2011 yıllarında Mükemmellikte Yetkinlik 3 yıldız, 4 yıldız ve 5 yıldız belgelerini alarak devam etti.

 

Kalite ödülü almak önemli ama kaliteli hizmet standardı sağlamak esas sınav

Aras Kargo Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Evrim Aras ödül ile ilgili şunları söyledi:  “Kaliteli hizmet sağlama noktasına bir günde ulaşılmıyor. Ödüllendirilmek önemli ama esas sınav standart koyabilmek, kaliteli hizmeti sürdürmek. Her zaman, tüm firmalar için gidilecek yol var. Her gün müşterilerimizi yeniden kazanmanın yollarına bakmalıyız. Bu gurur veren mükemmellik ödülüne baktıkça, sorumluluklarımızı bir kez daha hatırlayacağız”.

  Haberin Videosu

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum