Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının açıklamasına göre:
"Teslim alınmadığı için yeniden tahsis edilen 2021 Yılı Ubak İzin Belgeleri için randevu listesi ekte sunulmaktadır.
Belge dağıtımında herhangi bir sorun yaşanmaması için randevu saatlerine riayet edilmesi önem arz etmektedir.
Belge teslimi sırasında işlemlerin hızlı bir şekilde yürütülebilmesi amacıyla, firma temsilcilerince vekalet fotokopilerinin (asıllarının ibraz edilmesi koşuluyla) ve belge teslim tutanaklarının önceden hazırlanarak sunulması gerekmektedir.
Ayrıca,COVID-19 tedbirleri kapsamında Bakanlığımıza girişlerde HES kodu sorgulaması yapılmakta olup, firma temsilcilerinin güvenliğe müracaatlarında HES kodlarını ibraz etmeleri gerekmektedir."
Listeye ulaşmak için tıklayınız.