Kamyonum
Shadow

'Tonaj Yüzde 50 Düştü Ciro Yüzde 70 Arttı'

Dijital Vaka Kütüphanesi–Markalar Fısıldıyor’un ilk konuklarından İpragaz CEO’su Selim Şiper, Türkiye LPG sektörünün öncüsü ve bugün tek çatı altında LPG, doğal gaz, elektrik ve akaryakıt alanlarında hizmet verebilen bütüncül enerji şirketi konumuna erişen İpragaz’ın yakın tarihini anlattı.
ABONE OL
Abone Ol
'Tonaj Yüzde 50 Düştü Ciro Yüzde 70 Arttı'
Haberler / Haberler
11 Nisan 2016 Pazartesi 11:55
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Türkiye’deki önemli markaların gerçekleştirdiklerini örnek vaka mantığıyla işleyerek, iş ve akademi dünyasına yönelik hizmet vermek üzere kurulan dijital vaka kütüphanesi - Markalar Fısıldıyor’da İpragaz da yerini aldı. 1961 yılında kurulan İpragaz, Türkiye’nin ilk tüp dolum tesisi ile bugünkü dev bir sektöre dönüşümüne öncülük etti. Mavi Dev’in hikâyesine değinen Selim Şiper, özellikle de 2000’de zirve yapan Türkiye LPG pazarında 2001 itibarı ile yaşanan trajik değişime karşın İpragaz’ın geliştirdiği stratejiyi ve başarıya uzanan zorlu süreci Markalar Fısıldıyor’ da paylaştı.

2000 yılında 4.5 milyon ton ile rekor - zirve yapan Türkiye LPG sektörünün sadece bir yıl sonra 2001 krizi ve doğalgazın olağandışı hızlı yayılımı ile trajik bir değişim yaşadığına dikkat çeken Selim Şiper, bu şartlarda kolay yol; "ineği sağmak" yerine zor olan mücadele etmeyi tercih ettiklerini belirtti. Bu doğrultuda pazarları geliştiren, alt segmentler kuran, inovatif ürün ve hizmetler geliştiren, yeni markalar yaratan İpragaz, 2001 yılından bu yana satış tonajı %50 düşerken, cirosunu ise %70 arttırmayı başardı.
 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM HABERLER TESLİMAT DENİZ TAŞIMACILIĞI ENGLİSH YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2025 Kamyonum